Vol. 3

Crazy and shitty things happens. And when I shitty — they are really shitty as hell. At work. On our daily lives. On our relationships. Oh and on our 'plans'. Lemme take you back last month. Remember when I happily announced that I was already on the waiting list? Well, weeks later I tried to ask the administration when would be my "estimated start date" and guess when? SEPTEMBER 2018. Imagine the disappointment. Imagine the regret. I mean if only…

Hush

ARTIST: Lasse Lindh ALBUM: Goblin OST 3 Through the endless daydream I saw you on the way back There I walked with you in my arms Through the blurry darkness Who’s veiling on the twilight We’ve been far away from my fears Somewhere else I’ll see you Our days be like a blossom Blooming all around you so bright By and by, I’ll miss you and your laugh like a sunshine Fading into shadow of tears All around me is your light…

California Escapade 2/2

From this point on — I'm trying my best to remember what had happened LOL Day 2 Monday, July 4th Woke up around 8 and wasn't really expecting to go anywhere for today. But then I heard that we're going to Great Mall (it's a factory outlet) since my mum wants to go shopping and one of her friends asked her to buy a "branded" bag. It's the 4th of July, lots of people are shopping — because everything is…

Volume 9

Hello! Here's the first Sunday Currently of the year. YAY! C U R R E N T L Y R E A D I N G I've been re-reading the Harry Potter series and right now I'm on the 7th book (Deathly Hallows). Well, after that I might start reading A Phone Call from Heaven by Mitch Albom :) W R I T I N G This blog post. What else? :3 L I S T E N I N G…

Hello 2017. Surprise me

Happy New Year y'all! Can't believe 2016 is over —  it sure does went by fast. However even though it went by fast, I'm still thankful on everything that had happened on 2016. I guess I could agree that 2016 is the year of realization. LOL What do I mean? Okay, now that I'm clear on what my reference is, lemme continue. Last year, I've finally started to realized what I truly want. I've finally realized that my job right…

Will Be Back

I've already mentioned that I'm watching Moon lovers: Scarlet Heart Ryeo and I'm already on episode 17. I'm just going to share my favorite OST from the drama (with the lyrics and the video lol) I'm really a sucker of OST of any kind of drama. LOL. The song is uhm... beautiful and tragic. It suits the heartbreaking scenes in series T_T ARTIST: Im Sunhae ALBUM: Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo OST Part 9 [one_half]| ROMANIZATION | Gyejeore heutnallyeo tteoreojin kkoccipeun Hollo nama oerowo…

Life Lately | Vol. 2

I can't believe it's already November. One more month to go and it's 2017!! Oh time really fly too fast I wish it slow down a little bit -_- And I feel like I've got so many things to do this November. I've got an exam (which I took last Friday), I've got to attend a CPR class this Tuesday and Wednesday and had to drive to Brandon again at night, and I've some appointment for my boosters/immunization. This month…

It’s been a while…

Hello! Just got home from a date with my ladies. It's not a date obviously. We were supposed to go and eat at our friend's party but we decided to just go to Dairy Queen instead. Mainly because it'll just be two of us (minus H because she doesn't want to go) who'll be there — the rest of our friends went to Winnipeg. So we've decided to go out instead (and spend money lol) It's been a while since the…

Happy Thanksgiving!

It's the time of giving thanks again. I know we shouldn't wait for special holidays/occassions to be thankful to Him because we should always be thankful and grateful for all the things that we have every single day. I grew up in the Philippines wherein we don't celebrate Thanksgiving. But when we moved here five years ago, we kinda practiced celebrating it. I mean we tried. The first two years, we had friends (of my parents) to come over and…

October is HERE!

It's OCTOBER! This year's about to end and I haven't had any idea/s on how to update this blog on a daily basis. I've been trying to do it every Friday y'know but — work actually it's the laziness. On my previous post, I did say err write something about me going to Monday and Wednesday class. It is a pre-requisite course for the program I am applying for. Well, long story short I freaking passed it. I wasn't really expecting…